Waarom je als fotograaf een speakertje nodig hebt

By 11:00 ,

Laatst kwam ik dan eindelijk een handig speakertje (met touwtje, zonder bluetooth) in mijn budget tegen bij de Bigbazar. Ik was al langer opzoek maar tegenwoordig zijn veel speakers via bluetooth, iets wat ik niet wil omdat het te veel batterij kost.










Maar waarom is het hebben van een speakertje als fotograaf zo fijn?

  Ik zet 5 redenen op een rijtje:


  1. Muziek ontspant mensen, niet alleen het model, maar ook jij zal je beter op je gemak voelen.
  2. Awkward stiltes zijn ineens niet meer awkward.
  3. Gezelligheid! Ik heb wel eens samen met een model lekker dom staan dansen.
  4. Muziek geeft nieuwe inspiratie. 
  5. Ook geeft muziek sfeer. Wanneer je passende muziek bij je shoot opzet helpt dit je model bij het inleven in de gevraagde emotie.


You Might Also Like

0 reacties