Cyanotype

By 11:00

Samen met met mijn goede kennis Manja, heb ik laatst blauwdrukken gemaakt.
Toen Manja mij haar blauwdrukken liet zien was ik gelijk verkocht. Dit wilde ik ook!

Ik vroeg of we dit een keer samen konden doen, en dat wilde ze.

Blauwdrukken maken is een vrij lang proces waarbij ook chemicaliën gebruikt worden. Voor je hier aan begint moet je dus wel echt weten wat je doet.

Belichten met een uv lamp
Chemicaliën afspoelen (rechter foto is eigendom van Manja)
Gemaakte blauwdrukken aan het wasrek

1 Van de resultaten:


You Might Also Like

2 reacties

  1. Wauw, dat is echt prachtig !
    Superleuk dat je dat mocht doen, lijkt me tof om het zelf ook eens te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja was echt super tof om te doen! Het is jammer dat er zoveel voor nodig is, anders zou ik het zeker thuis ook doen.

      Verwijderen