Vakantie Kroatiƫ

By 12:35 , ,

In juli ben ik een weekje op vakantie geweest naar Kroatiƫ. Ik ben mee geweest met mijn buren. Ik zou eigenlijk helemaal niet op vakantie gaan, maar ik mocht onverwachts toch mee. Een aantal foto's die ik daar gemaakt heb laat ik graag aan jullie zien.

Ik was er nog nooit geweest maar het leek mij een mooi land. We zijn naar een vakantiepark geweest in Rovinj, een plaats in het noorden aan de kust. Het was een superleuke vakantie, met heel warm weer. We hebben daarom ook veel aan de zee gelegen. 






 






Ik heb niet heel erg veel foto's gemaakt, omdat ik daar niet altijd de tijd voor had. Ik zou graag nog een keer terug willen komen om het stadje rustig te bekijken en de mooie plekjes op te zoeken.


Dit is een foto overdag van Rovinj. Het was erg druk en alle terrasjes zaten vol. 


 




  

Deze foto is genomen vanaf de kerk in het stadje. Je hebt een mooi uitzicht op de zee.


Deze foto is gemaakt in de stad.














 

Voor meer foto's kun je kijken op mijn Facebook pagina. 

Facebook pagina Leonoor



You Might Also Like

1 reacties