Shooten aan zee

By 14:02

Zondag de 24ste had ik weer een shoot staan met Lara, 1 van mijn favoriete modellen. Voor deze shoot wilde ik graag iets met water doen, zo kozen we Katwijk aan zee voor onze shoot.
En wat hadden we onwijs geluk met het weer, 17 graden met een heerlijk zonnetje.


Sommige mensen werden daar wel heel enthousiast van, want het hele strand lag vol, en zelfs de zee zelf was nog aardig gevuld!
Rare mensen als je het ons vroeg haha.







Na een stukje gelopen te hebben vonden we een relatief rustig stuk waar we konden beginnen.
Oh wat was het water koud aan onze voeten!


Gelukkig wende de kou toch wel na een tijdje, en we besloten verder het water in te gaan,
Dit leidde tot wat hilarisch foto's en enorme kou, want ook ik als fotograaf ontkwam er niet aan, de golven spatte op tot aan mijn navel.




Bij 1 van deze foto heb ik wel een beetje vals gespeeld, het zou namelijk wel heel knap zijn als Lara, zo'n stalen gezicht kon houden bij zo'n enorme golf, zie hier voor en na:


Ik ben heel tevreden met de resultaten, wat vinden jullie van de foto's?

PS: neem vooral een kijkje in Lara's portfolio, ze heeft prachtige foto's en maakt ook hele mooie zelfportretten en korte films. www.larasluyter.com

- Voor meer foto's van deze shoot kan je kijken op mijn persoonlijke blog

You Might Also Like

0 reacties