Even voorstellen

By 11:53

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Leonoor Prinsen, de nieuwe medeblogger van Photeau. Ik ben geboren in 1997. Ik zit op school in Enschede en doe de opleiding Fotografie. Dit vind ik erg leuk om te doen.

Mijn vader fotografeert al heel lang, en daardoor ben ik in het vak gerold. Het kiezen van een opleiding vond ik wel lastig. Uiteindelijk ben ik wel blij met mijn keuze, omdat het een creatieve opleiding is en dat ligt me wel. De opleiding duurt vier jaar en ik zit nu in het tweede jaar.

Via Facebook had ik gezien dat de blog Photeau een nieuwe mede blogger zocht. Het leek me erg interessant om daar een bijdrage aan te leveren met mijn achtergrond. Ik heb ze een berichtje gestuurd en zo is het gekomen dat ik nu mede blogger ben.

Voor mijn opleiding heb ik een spiegelreflexcamera aangeschaft. Het is een Canon 1100D. Aangezien mijn vader ook een Canon heeft kunnen we samen doen met de objectieven. Momenteel fotografeer ik veel met mijn standaard 18-55 mm objectief. Met mijn 50 mm objectief ben ik veel aan het experimenteren. En deze kan ik aanvullen met de objectieven van m'n vader 70-300 mm en 24-105 mm. Verder delen we nog een Metz flitser 58 AF - 1 digital.

Portretten en dieren vind ik het allerleukst om te fotograferen. Ook heb ik een Facebook pagina aangemaakt waar ik mijn foto's plaats (Leonoor Prinsen fotografie). Zo kunnen geïnteresseerde mensen een kijkje nemen van wat ik zoal maak. 






You Might Also Like

0 reacties